maandag 1 november 2010

Verjaardagsmuts Aad




Mijn buurdin (buuf en vriendin) vroeg of ik voor haar sympathieke collega Aad, die 60 jaar zou worden een leuke verjaardags-thema-muts kon maken. Na wat tips is dit er dan van geworden! Deze sportieve jongeling loopt dus de Pieterpadroute n.l van Pieterburen (Groningse Waddenkust) naar de St. Pietersberg in het zuiden (Maastricht Limburg) Ppppfffff dat is dus 483 km beste mensen! Natuurlijk niet in 1 keer :) maar steeds een gedeelte daarvan. Dus ik dacht meteen aan een paar stevige stappers (die om het nekje van Aad hangen) op zijn verjaardagsmuts. Met die afstanden heb je die zeker wel nodig lijkt mij. Aad van harte gefeliciteerd! En wat heb je toch lieve collega's dat ze een verjaardagsmuts voor jouw verjaardagsfeestje op de zaak niet wilde missen!! .....Op het T-shirtje ...(muts)...staat ik ben al 60, wie helpt mij alstublieft met oversteken:).......

Geen opmerkingen: