vrijdag 15 oktober 2010

Kabouter Plop muts voor Ilario.

Gemaakt van; kabouterplop koekverpakking, groene hoedenstrook, verschillende bloemen en blinkie bling in de bloemen, twee lieveheersbeestjes, belletje op Plop z'n muts genaaid,van groene foam gras geknipt, de bloemen aan pijperagers geplakt, hartje op de muts van Plop en met mijn plottertje de naam van Ilario en leeftijd gemaakt. Ik maak bijna alles vast met een lijmpistool zodat het goed vast zit. Op het laatst het meeste met glitter in verschillende kleurtjes afgewerkt. Hopelijk is Ilario straks blij met zijn Plopperdeplopperdeplop muts. Lieve knul gefeliciteerd met je tweede verjaardag in november en ik hoop dat jouw Mama een foto van jou met je muts op gaat door-mailen naar mij. Kan ik jou ook gezellig in deze blog erbij zetten.

Geen opmerkingen: