zaterdag 29 november 2008

Verjaardagsmutsen stop met zoeken, hier krijg je misschien wel inspiratie!

Hallo allemaal (o.a Juffen van peuterspeelzalen of basisscholen.)
Ik heb een uit de hand gelopen hobby.
Dat is begonnen toen ik mee ging draaien op de peuterspeelzaal.
Toen ik op internet zocht naar o.a verjaardagsmutsen en b.v Buttons, kon ik echt zeer weinig vinden.
Dacht toen meteen ik moet die van mij er maar eens op gaan zetten.
Is misschien wel een aardig voorbeeld voor anderen.
Het is zo leuk om voor een verjaardag een leuke muts/button te maken.
Ook voor volwassenen een thema-muts (hobby, vakantieland, muziek, jubileum enzv.) maken is erg leuk.
Ik heb er een paar foto's bij gezet om jullie een idee te geven.
Ik maak natuurlijk nog veel meer dingen.....(Zie mijn pimpblog onderaan de pagina) Pimp echt van alles!!
Groetjes, Juffrouw Syl.

Geen opmerkingen: